Oh sunny day

Nu är vi tillbaka på hotellet efter en brunch och några timmars shopping. Helt utmattad! Jag köpte i alla fall tröjan inne på Gant och sen en skjorta inne på Abercrombie and Fitch. Men lägger upp dom senare ikväll. Vet inte riktigt vad som händer nu, blir väll att vi hänger lite på hotellrummet och sedan går ut och tar en kaffe på stan och kollar runt lite innan middagen ikväll. Vi ska till en av mina favorit resturanger ,så det ska bli trevligt!
Tänkte tippsa er som ska hit eller funderar på att åka hit om mina favorit affärer/resturanger osv .. Så här kommer ett tipps: på bilden under här då är café G som ligger lite avsides från "strøget" som är en av dom största shopping gatorna här. Dom har enligt mig Köpenhamns bästa kaffe. Rekommenderar att testa deras chai latte eller cappuccino . Super gott! Vi var förbi där förut idag och då blev det faktiskt en chai! /nellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0